TIEDON PIMITTÄMINEN Blogimme kanta-asiakas huomasi sen taas: Helsingin Sanomia ei voi arvostella Helsingin Sanomissa.
Tämä selvisi lukijalle, joka kirjoitti sääntöjen mukaisen kommentin HS:n julkaisemaan uutiseen. Uutisessa kerrottiin, että tutkimuksen mukaan ärsyttävintä mainontaa on puhelinmarkkinointi.
Lukija huomautti kommentissaan, että Sanoma-konserni ja etenkin Helsingin Sanomat itse on yksi rasittavimmista puhelinmarkkinoijista. Joskus lyhyeksi ajaksi Hesarin tilannut ja sittemmin tilauksen lopettanut lukija ei ole päässyt Helsingin Sanomien puhelinmyyjistä eroon, vaikka on useita kertoja vaatinut poistamaan tietonsa listalta. Soitot jatkuvat.
Tämän tosiasian asiallinen mainitseminen oli siis liikaa Pjongjangin Sanomille. Mitä pitää ajatella mediasta, joka ei uskalla julkaista itseään koskevaa asiallista kritiikkiä?
Ylioppilas Puupponen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti